Aangekomen! - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Denise Daniëls - WaarBenJij.nu Aangekomen! - Reisverslag uit Zevenaar, Nederland van Denise Daniëls - WaarBenJij.nu

Aangekomen!

Door: denisedaniels

Blijf op de hoogte en volg Denise

11 Januari 2011 | Nederland, Zevenaar

Hee Allemaal!

Hier even een kort berichtje van mij!
Ik ben aangekomen in Costa Rica!

Na een lange reis ben ik gister aangekomen. De reis is goed verlopen.

Gister ben ik al gelijk naar mijn gastgezin gegaan. Ontzettend leuk! Een moeder met een dochter (eind 20). En er zijn op dit moment ook nog een nichtje(9)en neefje(11) aanwezig. Ze zijn echt superlief. Ik was behoorlijk ziek toen ik aankwam, dat had ik al voordat ik weg ging uit Nederland. Mijn moeder hier is dus nu superbezorgd en ik heb vanmorgen al vanalles van haar gekregen. Vitamine, ontzettend veel fruit en limoen met zout, wat goed schijnt te zijn.

Spaans gaat redelijk, maar ze heeft heel veel geduld en samen met mijn woordenboeken komen we een aardig eind. Ik besef wel dat wij het ontzettend luxe thuis hebben. Ik heb een eigen kamertje met een kast, bureautje en een bed. Een douche die ook wel heel anders is dan in Nederland, maar ik er al prima gedoucht!

Nou dit was het even heel snel, wij moeten namelijk weer verderop. We krijgen op dit moment een rondleiding. Als het goed is heb ik thuis internet, dus kan ik snel weer iets van me laten horen.

Iedereen nog bedankt voor de ontzettend lieve berichtjes!

Tot snel!

Liefss

  • 11 Januari 2011 - 18:28

    Denice:

    Heej Denise,

    fijn om te horen dat de reis goed is gegaan, het zal wel even wennen zijn daar maar vermaken zal je je vast wel;)
    Heel veel plezier en beterschap! Geniet ervan!

    Groetjes, Denice

  • 11 Januari 2011 - 18:33

    Patricia En Remie:

    Hoi lieve schat,
    Ben blij dat je goed aangekomen bent, en veel beterschap!
    Ga vooral genieten!
    kuszzzz Remie en Patries

  • 11 Januari 2011 - 18:53

    Suus!:

    Hee lieve Denise!!

    Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen en dat alles meteen goed voelt, behalve dat je ziek bent maar zo te horen zorgen ze goed voor je, dus dat komt vast goed!!

    Geniet ervan!!

    Suus SGM ;)

  • 11 Januari 2011 - 19:40

    Suus:

    Hee Denies,

    Goed om te horen dat je aangekomen bent! Klinkt erg lekker, limoen met zout haha. Ben benieuwd hoe de rondleiding verder was. Ik zal je ook nog even een email sturen. Heel veel plezier!

    xxx

  • 11 Januari 2011 - 20:00

    Ron:

    Hee kanjer, goed om te horen dat je het goed hebt getroffen met je gastoudergezin. Zo te lezen gaat het helemaal geweldig worden...de verzorging is hier al een mooi voorbeeld van. Dikke X

  • 11 Januari 2011 - 21:23

    Ghislaine:

    Fijn van het gastgezin, hopelijk heb je goede band met ze dadelijk :D en dat spaans dat komt wel joh! voor je het weet kom je niet meer op nederlandse woorden:P

    Toch de nederlandse griep mee genomen? Veel beterschap dan! xxx

  • 11 Januari 2011 - 22:28

    Daan:

    Limoen en zout, maar geen tequila? :p

  • 12 Januari 2011 - 08:10

    Milou:

    Ah goed om te horen allemaal! Behalve van dat ziek zijn! Maar er wordt goed voor je gezorgd dus:)!
    Hoe is het weer daar? 25 graden?:P
    Geniet van je eerste dagen!X

  • 12 Januari 2011 - 10:17

    Breg:

    Hee Meid,

    Khad je gister al even gesproken maar toch fijn dat je goed bent aangekomen :D Wel vervelend dat je ziek bent maar zo te horen wordt er goed voor je gezorgd!

    Is het weer ook een beetje beter daar dan hier? Is de sneeuw weg, regent t wel.. Maar daar zul jij het komende half jaar geen last van hebben!

    Nou meid, veel plezier en laat snel weer iets van je horen! :D

    X

  • 12 Januari 2011 - 11:35

    Simone De Blauw:

    Hee Denise,

    Goed om te horen dat tot nu toe alles goed is gegaan.. Beterschap en heel erg veel plezier en succes!

    Liefs x

  • 12 Januari 2011 - 11:59

    Dominique:

    Hee Denise!

    Gelukkig dat alles goed is gegaan :) en fijn dat het leuke mensen zijn. Dat is toch altijd nog even even spannend haha ;) Snel beter worden en schrijf maar snel weer een nieuw berichtje!

    Dikke kus xx

  • 12 Januari 2011 - 16:55

    Djuri:

    Hee denise,

    Fijn om te horen dat alles goed gegaan is. Hopelijk voel jij je al snel beter.

    Wij hebben net de managementgames achter de rug. Gelukkig gehaald!!

    Veel plezier daar.

    gr. Djuri;)

  • 13 Januari 2011 - 17:01

    Opa En Oma:

    hoi Denise,een late reactie van ons,maar we moeten nog wennen aan alles,zoals je weet.Gelukkig dat we kunnen skypen.Fijn dat je zo goed bent ontvangen door je [moeder].Maak er iets moois van en veel plezier.Liefs van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zevenaar

Denise

Actief sinds 05 Dec. 2010
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 25628

Voorgaande reizen:

10 Januari 2011 - 06 Juli 2011

Stage Costa Rica

Landen bezocht: