Mas Foto's! - Reisverslag uit Purral, Costa Rica van Denise Daniëls - WaarBenJij.nu Mas Foto's! - Reisverslag uit Purral, Costa Rica van Denise Daniëls - WaarBenJij.nu

Mas Foto's!

Door: denisedaniels

Blijf op de hoogte en volg Denise

10 Februari 2011 | Costa Rica, Purral

Nou hier is de link naar de foto's!

Het duurde ff, aangezien ik gister maar een paar uur internet had en vandaag was er hier in het dorp helemaal geen stroom! Maar het is gelukt. Ze zijn alleen nog niet geselecteerd, dus alles staat erop, maar dan moet je maar over de slechte heen kijken!

Superleuk trouwens van al jullie berichtjes/reacties en mailtjes! Echt heel leuk om te krijgen hier. Ik ga jullie allemaal nog terug antwoorden, maar dat duurt hier wat langer.

Saludossssssss

• 10 Februari 2011 - 07:30

Janneke:

Hee lieve Denise,

Wat een foto's..... ik ga ze vanavond even rustig bekijken!

xxx

• 10 Februari 2011 - 07:55

Dominique:

Wouw!! Trouwens die jongen met die donkere haren ;) Leuk koppel haha :D! xx

• 10 Februari 2011 - 10:04

Oma:

wij hebben jouw verslag gelezen volgens ons heb je een hele fijne reis gehad mooie fotos een ervan staat al op de computer die met kaaiman ook paardrijden gedaan he? denise geniet van alles wij genieten mee met jou veel liefs van opa en oma doei oma

• 12 Februari 2011 - 17:38

Mirjam Derks:

Hoi Denise.
    Ik ga je vanaf nu ook volgen hoor. Wat ik tot nu toe allemaal gezien en gelezen heb klinkt heel goed. Geniet met volle teugen !!

• 14 Februari 2011 - 15:13

Debbie:

Heeh Denise,

Heb net even het grootste deel van je foto`s bekeken. Hiet ziet er allemaal mooi, spannend maar vooral ook erg gezellig uit. Leuk om je verslagen te lezen, en te horen dat het goed gaat.
    Hier gaat alles goed, mijn buik groeit al goed.
    We blijven je volgen via de site.
    Heel veel plezier, geniet ervan!
    Groetjes vanuit Ooy,...Hermi, Debbie en......?

• 15 Februari 2011 - 13:47

Denise De Hart:

Denisee!
    Wat een mooie foto's allemaal ik ben echt jaloers! Veel plezier nog daar en succes met je stage of course:D Xx